O projektu
Kdo provozuje tuto stránku?
Tento projekt je součástí monitoringu Vypadky.com. Naším cílem je poskytovat transparentní a aktuální informace o stavu internetových sítí v České republice.
Tato stránka monitoruje síť Vodafone. Shromažďujeme a zobrazujeme hlášení uživatelů o výpadcích a obnovení funkčnosti služeb.
Jaká data shromažďujeme?
Shromažďujeme pouze následující údaje z dobrovolných hlášení uživatelů:
- Typ hlášení (výpadek nebo obnovení funkčnosti)
- PSČ (volitelné, pro geografickou lokalizaci)
- Krátká zpráva popisující situaci (volitelné)
- Časové razítko hlášení
Neshromažďujeme žádné osobní údaje kromě výše uvedených. Jméno je volitelné a pokud není uvedeno, používáme hodnotu "anonymous".
Proč tento projekt existuje?
Projekt vznikl z potřeby poskytovat veřejnosti transparentní a aktuální informace o stavu internetových sítí. Naším cílem je:
- Poskytovat veřejnosti aktuální informace o výpadcích
- Umožnit uživatelům rychle zjistit, zda se výpadek týká i jejich oblasti
- Vytvářet transparentní monitoring síťové infrastruktury
- Pomáhat uživatelům při řešení problémů s připojením
Jak jsou hlášení ověřována?
Hlášení jsou přijímána od uživatelů a automaticky zpracovávána. Systém agreguje hlášení podle času a lokality (PSČ) a zobrazuje je v reálném čase na grafu aktivity. Každé hlášení expiruje po 60 minutách od vytvoření.
Data jsou zobrazována transparentně bez dalšího ověřování třetí stranou. Uživatelé mohou sami posoudit relevanci hlášení na základě času a lokality.
Jak dlouho jsou data uchovávána?
Data z hlášení jsou uchovávána po dobu 90 dnů. Po uplynutí této lhůty jsou automaticky smazána z databáze.
Data jsou uložena v databázi umístěné v Evropské unii, což zajišťuje dodržení evropských standardů ochrany osobních údajů (GDPR).
Máte další otázky? Podívejte se na naše Zásady ochrany osobních údajů nebo nás kontaktujte.